Venue: Home sweet home~ Kelantan
Status Tengah skyping ngan si Budak Nisa... hahaha~ Pity her for accompanying me study all night long... We once made a promise that we wanted to study overseas together and becoming doctors.. Now we are on the paths that we're promised,,, and we are struggling to finish our A-levels... =)
Kami sentiasa gembira (kononnya la kannnn....) Nisa teramat comel di situ... hahaha
Ke sekolah selaku Ex-students di hadapan board Hussein yang teramat meriah.
Reflection Nisa dan tangan I pada awards kitorang during Majlis Graduasi sekolah..
Alhamdulillah. =D
I terpengaruh ngan Nisa yang menyuruh I mendapatkan nokia c3 yang berwarna pink ntuk matching ngan her fon.. Sweet tak kitorang... hehehehe
Sewaktu I tengah down ngan result monthly exams yang teruk dulu, she was one of my close buddy who was willing to teach me all the subjects. I pegi kat meja Nisa, nanges sembunyi2 xnak org len nampak, sebab markah chemistry yg amat teruk.. I still remember we're both stay kat kelas after prep hari Jumaat, sebab nak study. Kitorang curi2 guna musalla guru for solat. =) Malam2 she lepak kat my dorm, ktorang study sama-sama sebab xnak bagi ngantok.. We went to the class early glerr, pagi2 dah revise smbil tersengguk-sengguk... Biasa laa kan budak sbp. I penah nak kuar BPI sebab rasa tak layak, but she was the out who pujuk I jangan give up.
Once I got a text from her yang buat I terharu glerr... She said
"Syifa, klu mu masuk jannah jangan tinggal aq yer"
Dear Nisa,
thanks for being such a great friend.. Kter kwan dunia akhirat ek? Ingat aq sopmo,,, Klu rser cam nak cari orang nak bergusti ke ketawa kuat2 ke gosip2 ke lepak2 ke, i'm always here for you..
Jaga diri, jaga Islam. jaga iman.
(Sila emotional ketika baca ni =)
Kami yang comel =D
3 comments:
sy tgh emosional ni...T__T
hihihihihihihi~
whaa..seriously.indahnya ukhuwah islami!feeling like crying this moment..
Post a Comment