| Hujan lebat di bumi Ky, through my window ke arah kampung Topaz. |
Esok ada program dengan super seniors.
tajuk,
P/S: I Love You.
Love who? Love Rasulullah
Two papers to go. To be frank, I was terrible.
Salah diri. Salah saya. Saya hampir putus asa.
Sounds weak huh? Kinda laaa...
People compares, so do I.
Tapi bila fikir, "apsal nak compare? ko tak tahu efforts orang len, ko taw efforts ko jer kowt."
But I am not a 'giving-up' person. I may feel weak, hopeless at some time but
it's time to re-gps my mindset. I am better than this, I know I am.
Hari-hari col umi,
Aq: Umi hari nie paper....... (bla bla)..... Umi doakan Afa deh. Suruh abah doakan Afa jugak.
Umi: Doa kan sopmo doh nyer.... Buat yang terbaek jer.
If I said, I xbleh buat paper.... (blabla), then she said, "Tak pe, takpe, fikir kan yang next paper plak, Yang lepas tu amik pengajaran"
Mom's words are always comforting. Minta maaf umi, Afa tak buat molep2 exam. Nanti Umi, cubit Afa sebab malas kat rumah masa study week yg lalu deh.
| Hujan, terpaksa dinner ngan maggi. Paper 1 Bio menanti pada hari Isnin. |
K Bai.
4 comments:
gud lark pa :) insyaALLAH semuanya kan berjalan lancar,,,
thank q so much Paaa! sama2 kita berusaha yer =D
syifa,,,jgn sedih2..
igt ayat ni(94:5)
gdluck...may u be bless always :)
tq imah.. luv u!
Post a Comment